چقدر باید انتظار داشته باشید که برای یک دوره فروش خوب هزینه کنید - آموزش فروش

Wiki Article

از نظر ثروت آفرینان نه تنها افراد شاغل در تیم های فروش، هر فردی باید به مهارت های نوین فروش مجهز باشد زیرا هر آدمی نیاز دارد در زندگی شخصی و شغلی خود مهارت ها، ارزش ها و خدمات و کالاهای خود را به دیگران بفروشد.

محققان دانشگاه هاروارد فرایند مغز حین صحبت درباره‌ی موضوع مورد علاقه‌ی افراد (صحبت درباره خودشان) را مطالعه کردند. نتایج نشان داد که تعریف از خود لذت‌بخش است و نه تنها باعث می‌شود درک بهتری از خودمان داشته باشیم، بلکه باعث می‌شود فردی که با او صحبت می‌کنیم را هم بیشتر درک کنیم.

این نکته را در نظر داشته باشید که اگر در جایگاه مدیر فروش در حال فعالیت هستید یا در نظر دارید در آینده به این جایگاه برسید، مطالعه‌ی درس‌های مدیریت بازاریابی می‌تواند برای شما بسیار مفید و مورد استفاده باشد. البته برخی از اساتید این حوزه بر این باور هستند که ارزش آفرینی پیش‌نیاز بازاریابی به حساب می آید و ابتدا باید این درس را فرا بگیرید. اما برای فروش حرفه ای در جایگاه کارشناس فروش، درس‌های مهارتی مثل مذاکره موفق و مهارت ارتباطی  برای شما از اولویت بالاتری برخوردار هستند.

همه کسانی که می خواهند در زندگی شغلی و شخصی خود موفق شوند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طبق تحقیق جامعی، بزرگترین علت عدم فروش فروشندگان نداشتن مهارتهای علمی و تخصصی در حوزه فروش می باشد.

فروش علمی تلاش می‌کند تا بر اساس تحقیقات علمی، تفکرات ذهنی خریدار و سوگیری های شناختی مشتری را درک و از آن‌ها برای تأثیرگذاری روی خریدار استفاده کند.

مردم شما را چگونه توصیف می‌کنند؟ آیا از واژه‌ی با اعتماد به نفس استفاده می‌کنند؟ اگر با اعتماد به نفس رفتار کنید، برای حرفتان ارزش بیشتری قائل می‌شوند. نکته‌ی مثبتش این است که لازم نیست با اعتماد به نفس باشید. می‌توانید ادایش را در بیاورید.

جواب این سوال و مسئله در موارد مختلف متفاوت بوده و بسته به قیمت و میزان و حجم خدمات یا کالا می توان استراتژی متفاوتی انتخاب کرد. یکی از بهتران استراتژی های فروش، فروش به افراد است زیرا خیلی از محدودیت هایی که روش های دیگر دارند را ندارد و علاوه بر آن در شرایط مختلف اقتصادی از بین نخواهد رفت.

آن‌ها افرادی مردد هستند و صرفا به جمع‌آوری اطلاعات می‌پردازند.

حال و هوای امروز تجارت نشان می‌دهد که مسیر جهان به آن سو تغییر کرده است .

در هر فرصت ممکن درخواست ارجاع کنید. می‌توانید بگویید: «مشتری گرامی، من واقعا علاقه‌مندم با افرادی مانند شما کار کنم، آیا افراد فوق‌العاده دیگری مانند خودتان می‌شناسید که شاید به محصولات و خدمات ما علاقه‌مند باشند؟»

بسیاری از مشتریان وقتی با شما صحبت می‌کنند نمی‌دانند نیازی دارند که برآوردن آن از عهده محصول یا خدمت شما ساخته است.

فروش یکی از عوامل زیرمجموعه بازاریابی است . به عبارتی فروش انتهائی ترین عملیات بازاریابی در یک معامله است ولی در عین حال شروع یک رابطه بلند مدت با مشتریان است . اینجا کلیک کنید

Report this wiki page