5 نکته در مورد دوره جذب قانون جذب چیست؟ می توانید از امروز استفاده کنید - آموزش قانون جذب

Wiki Article

با یک قاعده بسیار بسیار ساده این کار را انجام می‌دهد: اصل هم ارتعاشی!

برای کسانی که ناآگاهانه خلق می‌کنند، پذیرش این حقیقت دشوار است که خودشان خالق زندگی‌شان هستند! زیرا زندگی‌شان باب میلشان نیست. آن‌ها میگویند من که نمی‌خواستم فقر، بیماری، طلاق، بدبختی خلق کنم. من این‌ها را خلق نکرده‌ام! بعد دنبال پیدا کردن مقصر می‌گردند! تقصیر خانواده‌ام بود، رئیس‌جمهور مقصر هست، رئیسم بدبختم کرد، همسرم مشکل داشت و این داستان ادامه دارد … !

از شرکت کننده های دوره بازی آفرینش ( سوپرایز انتهای همین صفحه )

اجازه بدهید خیال همه را راحت کنیم. هیچ بخش سانسور شده‌ای وجود ندارد. گول این ترفندهای بازاریابی را نخوریم. چرا خیلی راحت گول می‌خوریم؟ چون کسانی که پشت پرده این ترفندها هستند خیلی خوب می‌دانند که ذهن انسان چطور کار می‌کند. آن‌ها به‌خوبی می‌دانند که بسیاری از کسانی که به موضوع “قانون جذب چیست ؟” علاقه‌مند هستند، نتوانسته‌اند نتیجه دلخواه را کسب کنند.

طبق قانون جذب، ما بر هر چیزی که توجه کنیم (مثبت یا منفی)، ارتعاشی متناسب با آن تولید می‌کنیم و طبق قانون هم ارتعاشی و قانون جذب، این ارتعاش ( اگر به‌اندازه کافی قدرت جذب داشته باشد ) ارتعاشات مشابه خودش را جذب می‌کند و در زندگی ما پدیدار می‌شود. اگر بر شکرگزاری توجه کنیم، چون بر داشتن نعمت‌ها و نه کمبودها توجه کرده‌ایم، طبق قانون، نعمت‌های بیشتری به زندگی‌تان سرازیر می‌شود و برعکس اگر بر ناسپاسی توجه کنیم یعنی بر کمبود و نداشتن تمرکز کرده‌ایم، بازهم طبق قانون عادلانه‌ی جذب، با کمبود و نداشتن بیشتر و بیشتر، مجازات می‌شویم. هیچ استثنائی هم وجود ندارد.

* تصمیم دارم ریشه‌ای در مورد قانون جذب گپ بزنیم و نه حرف‌های کلیشه‌ای.

ذهن خودتان را مانند یک باغچه تصور کنید. اگر این باغچه پر از علف هرز باشد، آن‌قدر که جای سوزن انداختن نباشد، راه‌حل چیست؟ شما می‌خواهید بذرهای جدید در این باغچه بکارید و از آن میوه برداشت کنید، خب راه‌حل چیست؟

چقدر روون چقدر زیبا چقدر شیوا چقدر قرآنی و توحیدی چقدر علمی چقدر جامع چقدر خوش حس و حال، چقدر کاربردی

فرض کنید مشغول یک بازی گروهی با توپ هستید اما با قوانین این بازی آشنایی ندارید. فقط می‌بینید که سایر بازیکنان دائم روی سرتان می‌پرند! آیا احساس نمی‌کنید مظلوم واقع‌شده‌اید؟ آیا نمی‌گویید این عادلانه نیست؟ آیا تصمیم به ترک بازی نمی‌گیرید؟ اما بعد یک نفر می‌آید و قوانین بازی را برایتان توضیح می‌دهد : ببین، قانونش اینه، اگر توپ را در دستت نگه‌داری همه می‌توانند برای گرفتن آن روی سرت بپرند.

شما آن چیزی را که می‌خواهید جذب نمی‌کنید، شما آن چیزی را جذب می‌کنید که هستید!

به این ترتیب امکان مشاهده‌ی نام شما با جستجو، در مرورگرهای اینترنتی بالا می‌رود.

برای روشن شدن این موضوع، باید اصطلاح “ارتعاش غالب” را درک کنید. اگر این مقاله را از ابتدا دنبال کرده باشید، در مورد ارتعاش غالب صحبت کردیم. رابطه آن را با قانون جذب توضیح دادیم. وقتی متوجه می‌شوید که قانون جذب به چه ارتعاشاتی پاسخ می‌دهد، جمله دکتر وین دایر را درک می‌کنید. متوجه می‌شوید که آن چیزی که هستیم، ارتعاش غالب ماست نه آن چیزی که می‌خواهیم. به همین دلیل است که دائماً مقدار بیشتری از آن چیزی که هستیم را جذب و خلق می‌کنیم.

فرض کنیم لول ارتعاشی شما عدد مثبت ۱۰ باشد ولی طرف مقابل شما در سطح ارتعاشی مثبت ۴ قرار داشته باشد. ازآنجایی‌که قانون تکامل یکی از قوانین طبیعی کائنات است، شما نمی‌توانید شخصی با ارتعاش ۴ را مستقیماً به ارتعاش ۱۰ برسانید و در آن سطح استیبل و پایدار کنید. اصلاً شما شخص مناسبی برای این کار نیستید زیرا اختلاف ارتعاشی شما با او بسیار زیاد است.

در حالی که داشتن ‌سایت آرایشگاه این قطعیت را به ما می دهد که ما به راحتی و بدون هیچ مشکلی همیشه در فضای رقابت خواهیم ماند. آموزش قانون جذب

Report this wiki page